IPB Style© Fisana

Jump to content



Please donate to gain access to The Bedlam, an ad-free version of the board and more!


Photo

The Mars Volta will play again2015


  • Please log in to reply
5058 replies to this topic

#5041 Andrewf

Andrewf

    Goliath

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4593 posts
  • Joined 24-March 12
  • Gender:Male

Posted 22 March 2020 - 08:10 PM

yep

http://www.thetrapset.net

 

also it seems like the dude interviewed Flea https://www.instagra.../p/B-BGAktggOP/(guy who played bass on first TMV LP)



#5042 Kenticus69

Kenticus69

    Ouroboros

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2867 posts
  • Joined 21-June 05

Posted 22 March 2020 - 08:42 PM

yep
http://www.thetrapset.net

also it seems like the dude interviewed Flea https://www.instagra.../p/B-BGAktggOP/(guy who played bass on first TMV LP)


He interviewed flea too huh? Sure that’ll be interesting - will have to listen to the Cedric one this week. Cool that he’s still bringing up antemasque and zavalaz......wonder what he’ll do about Juan and the zavalaz record...

#5043 swan_song1977

swan_song1977

    Tetragrammaton Cleric

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3881 posts
  • Joined 15-September 08
  • Gender:Male

Posted 22 March 2020 - 10:32 PM

seeing flea credited as "guy on first tmv lp" further proves how shit RHCP is (sorry but also not sorry)



#5044 xpgno

xpgno

    Goliath

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4717 posts
  • Joined 08-April 10

Posted 23 March 2020 - 12:50 AM

The trapset's a solid podcast. He's interviewed a bunch of drummers/other musicians. There's a focus on mental health for musicians which is refreshing.



#5045 Petra

Petra

    Baphomet

  • Members
  • PipPipPip
  • 717 posts
  • Joined 16-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Minneapolis

Posted 23 March 2020 - 04:37 AM

Thanks for posting. Was just gonna listen for a minute and listened to the whole thing.

#5046 Somniloquist

Somniloquist

    Televator

  • Members
  • Pip
  • 118 posts
  • Joined 08-February 18
  • Gender:Female
  • Location:Orange County, NY
  • Interests:Role playing, occasional video game activity, music. That's it! One day, I will be cultured.

Posted 23 March 2020 - 07:41 AM

Bitchin'. I'll admit, when he's talking about getting that four-track together, my thought is "this social distancing, self-quarantine shit should at least be productive, right?" Not that I'd hold anyone to it, I sure can't write for shit lately. Still, gotta think other people are more disciplined about it.



#5047 issordni

issordni

    Custom Rank

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6012 posts
  • Joined 23-February 14
  • Gender:Not Telling
  • Location:Airstrip One.
  • Interests:Friend of cats and foxes.

Posted 23 March 2020 - 08:22 AM

Bitchin'. I'll admit, when he's talking about getting that four-track together, my thought is "this social distancing, self-quarantine shit should at least be productive, right?" Not that I'd hold anyone to it, I sure can't write for shit lately. Still, gotta think other people are more disciplined about it.


Yeah I've got a half finished record but thus far, I've started a new season on Fifa and have been gardening. Logic remains unopened.

#5048 cracknowledge101

cracknowledge101

    Frances

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1406 posts
  • Joined 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:USA
  • Interests:poopy pee

Posted 23 March 2020 - 03:42 PM

get of the dick

#5049 issordni

issordni

    Custom Rank

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6012 posts
  • Joined 23-February 14
  • Gender:Not Telling
  • Location:Airstrip One.
  • Interests:Friend of cats and foxes.

Posted 23 March 2020 - 03:51 PM

Ain't done yet, wait your turn.

#5050 brucef

brucef

    Televator

  • Members
  • Pip
  • 101 posts
  • Joined 26-February 16

Posted 24 March 2020 - 03:42 PM

Ya no le creo nada a ese vato lol



#5051 Germn F.

Germn F.

    Ouroboros

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2530 posts
  • Joined 24-October 06
  • Location:Chuco Town

Posted 26 March 2020 - 05:40 AM

yep
http://www.thetrapset.net

also it seems like the dude interviewed Flea https://www.instagra.../p/B-BGAktggOP/(guy who played bass on first TMV LP)

He interviewed flea too huh? Sure that’ll be interesting - will have to listen to the Cedric one this week. Cool that he’s still bringing up antemasque and zavalaz......wonder what he’ll do about Juan and the zavalaz record...
Zavalaz and Antemasque 2 coming out any day now, only been six years since they were recorded

#5052 xpgno

xpgno

    Goliath

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4717 posts
  • Joined 08-April 10

Posted 26 March 2020 - 05:47 AM

yep

http://www.thetrapset.net

 

also it seems like the dude interviewed Flea https://www.instagra.../p/B-BGAktggOP/(guy who played bass on first TMV LP)

Cool interview. Didn't really appreciate the host putting down the indie/diy scene, however. The point he didn't seem to grasp was how many bands' music got watered down as a result of them signing to majors.



#5053 vacuumo

vacuumo

    Baphomet

  • Members
  • PipPipPip
  • 585 posts
  • Joined 23-February 05

Posted 26 March 2020 - 07:16 PM

it's just a little sad to hear that Latin Danzig and Danzig have never met. 



#5054 Somniloquist

Somniloquist

    Televator

  • Members
  • Pip
  • 118 posts
  • Joined 08-February 18
  • Gender:Female
  • Location:Orange County, NY
  • Interests:Role playing, occasional video game activity, music. That's it! One day, I will be cultured.

Posted 26 March 2020 - 10:35 PM

Probably for the best, really. Glenn's a real dumb asshole.



#5055 Kenticus69

Kenticus69

    Ouroboros

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2867 posts
  • Joined 21-June 05

Posted Yesterday, 02:56 AM

yep
http://www.thetrapset.net

also it seems like the dude interviewed Flea https://www.instagra.../p/B-BGAktggOP/(guy who played bass on first TMV LP)

He interviewed flea too huh? Sure that’ll be interesting - will have to listen to the Cedric one this week. Cool that he’s still bringing up antemasque and zavalaz......wonder what he’ll do about Juan and the zavalaz record...
Zavalaz and Antemasque 2 coming out any day now, only been six years since they were recorded

I honestly think with both those albums that one they they’ll just drop them on the web. There’s clearly no movement to tour these and we know the album is in the can so....

#5056 hbk111

hbk111

    Ilyena

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3029 posts
  • Joined 11-October 07
  • Gender:Male

Posted Yesterday, 03:03 AM

Zavalaz has a long way to go though, so it would be Antemasque first. Cedric seemed to want to remind ppl that it was worked on or in the works and that they’re waiting for the right time. This is a good time to do it tbh.

#5057 issordni

issordni

    Custom Rank

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6012 posts
  • Joined 23-February 14
  • Gender:Not Telling
  • Location:Airstrip One.
  • Interests:Friend of cats and foxes.

Posted Yesterday, 10:39 AM

Do we know if Juan recorded the bass parts for Zavalaz?



#5058 greytux

greytux

    Televator

  • Members
  • Pip
  • 80 posts
  • Joined 04-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Spain

Posted Yesterday, 12:25 PM

Do we know if Juan recorded the bass parts for Zavalaz?

 

maybe?

https://youtu.be/W7FkDOEX-XM



#5059 rroseselavy

rroseselavy

    Televator

  • Members
  • Pip
  • 112 posts
  • Joined 13-December 19

Posted Yesterday, 01:36 PM

100%

Cedric made clear the other musicians were not hired guns, but band members involved in the creative process.






2 user(s) are reading this topic

1 members, 1 guests, 0 anonymous users


    foundlost